onsdag 7. mai 2014

Bordkort

Hei og hå, full fart med jobb og fritidssysler med barna, konfirmasjon og bursdagsplaner. Nå holder jeg på med bordkort til konfirmasjonen, endel jobb med de små perlene og klipping som skal være rett:)
Fant en morsom jordbærblomst: med en blåbær og en marshmellows i tillegg på en liten trepinne, skal dette bli å finne på 17.maibordet vårt i år. Håper jeg klarer det;)
Med glassveranda er sommerblomstene klare. Regner med de er ute til 17.mai, går for rosa i pr da det er jentekonfirmant på Balke.  Ellers er det moro med paviljongen, har fått to forespørsler om reportasje av den. Legger ut lenke etterhvert, nå må jeg planlegge intervju med avisa Østlendingen som jeg skal ha i morgen. Kjør rusfritt, sier nå jeg! Gode tanker fra Marianne.

2 kommentarer:

  1. Herlighet for ett aktivitetsnivå du har :)
    Og da gir jeg deg like godt en utfordring til - Humlestafetten
    http://moseplassen.com/2014/05/humlestafetten/#more-36574

    Mitt innlegg finner du her: http://mor-ingerhovengen.blogspot.no/2014/05/humle-nam-nam.html#comment-form

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, tusen takk for utfordringen! Med mine grønne fingre eller rettere sagt mangelen på det, så holder det med de jeg har kjøpt:) men jeg heier på humla og skal se hva jeg får til med innlegg og lenke, kan jo være jeg må kjøpe inn nye om disse dør;) klem, Marianne

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.