søndag 27. april 2014

Godteritivolimaskin i hus

Hu hei hvor det er jobbings. Men når arbeidsdagen har bikket tretten timer og hengeren ikke vil av etter å ha parkert, ja da finner jeg hjelp hos brannvesenet;) Når nøden er størst og man blir litt desperat:
Det gikk bra, og 83 mil senere var det godt å lande i stolen i badehuset. Ny lysestake ble med fra Tynset.
Hyggelige folk på et vinglass var stas!
Og etter kjøp av mange nye klær på Puslekroken på Rena, kom også denne leken i hus:) Et smågodtleketøy, slik man finner med bamser i på tivoli. Lager musikk (slitsomt høyt volum hehe) og poletter følger med.  Ting man egentlig ikke trenger, men som vi synes er kult på barnebursdag og på konfirmasjonen om en måned:)
Og nå klar for søndagsmiddag i badehuset:
Men først, ut å fiske den;)


1 kommentar:

  1. Åh,for en idyll :) Nydelig lysestake, skjønne barn og så flott og staselig badehuset er blitt :)
    Artrig med denne tivoli dingsen, vi har også opplevd leker med høy lyd, tapet da over høytaleren og det ble mye bedre :) Og så må jeg jo sende et stort smil til fruen selv, du er jo god. For et dråg av en henger? Brannmenn er ok.å ty til de ja.
    Ha en fin,fin uke. Her står hunden å maser, ikke lett å konsentrere seg :)
    Beste hilsen og takk, fra Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.