onsdag 16. april 2014

Påskeferie

Ja, vi nyter virkelig påsken på hytta! Her har vi hatt rebusløp med små og store både lørdag og søndag. Sodd, kaker og latter. Helt topp!
Og ute har jeg laga bålkaffe, det smaker himmelsk med en latte i solveggen mens påskelabyrinten går på radioen og ungene kjører ski og pulk i full fres ned skisporene rett utenfor hytta.
Fredrik har lært seg å holde balansen i nedoverbakker, og freser nå ned brattbakken som en liten kule. Henrik drar alle som vil i pulk, den sprekeste av oss alle er han!
Feller og huler har de laget, og jeg merketr hvordan slik kvalitetstid gjør med oss. Nå skal vi på middag til venner, må dusje etter fem dager som Anna i ødemarken:)


5 kommentarer:

  1. Så fantastisk kjekt! ((aldri så pittelittegrann missunnelig.. :) Men, så kjekt at du deler. Så kan jeg glede meg på deres vegne da :)
    Goood påske klem fra en som skal koooose seg hjemme denne påsken
    Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så koselig å holde kontakten med deg, en trofast følger! Takk! Nyt påsken med dine, klem

      Slett
  2. ÅÅåå, det ser jo bare herlig ut!! Angrer litt på at vi ikke tar sæter-tur nå ja.. ;) Men, om litt er det jo kjørbart helt opp!

    Ser ut til at dere koser dere masse :)
    Påskeklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kom kom kom:)) og vi tar imot kanelsnurrer:)))) er i Asker nå, men drar opp i helga:)) klem

      Slett
  3. Hei! Det høres ut som en god gammeldags hyttepåske, og det ser så deilig ut! Ønsker dere en fortsatt god påske har fra lavlandet! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.