mandag 26. mai 2014

Innholdsrikt liv..

En herlig helg med Queenkonsert, etterfulgt av eplekake på bar..
Lørdag med grilling, bading og mye moro med to andre barnefamilier! Søndag var vi alle seks i en rørende fin konfirmasjon til Amalies venninne Anna. Så idag var det innkjøp av peoner til helgas konfirmasjon, det er så fint når de er sprunget ut.
Og skapet i stua får en selvkomponert blågrå farge i jobbantrekket mitt før middagen inntas. Flott maleantrekk as usual;) nå haster jeg på fotballkamp, heia Henrik! 

2 kommentarer:

  1. Så fint skapet ble! Nydelig farge!!! Og flott malingsantrekk.
    Når vi bygde om huset vårt, jobbet og malte jeg ofte i jobbantrekk.
    Så kjenner til det der!!!

    Så koselig du har hatt det sammen med jentene og på konsert!!!

    Pioner hadde vi i konfirmasjonen til Marie også. samme fagre som du har kjøpt.
    Det ble veldig fint. Vi hadde noen med lang stilk, noen med kort og noen uten stilk.

    Har et innlegg på bloggen min i kveld om pioner. Kjøpte noen nydelige i butikken i går.
    Har ikke sett den fargen før.

    Masse lykke til med konfirmasjonsforberedelsene.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Hei skjønne Marianne :)
    Det er jo bare en fryd å titte inn her til deg – herlige bilder og gjøremål & masse koselige familie/ venner sammenkomster dere har – kjekt å se :) Og skapet ditt blir veldig fint i den blåfargen, herlig… herlig… Blir godt humør av å titte inn her til deg å se alt du legger ut ❥Ønsker deg en fortsatt fin uke – her i nord er det meldt sommer og varme noen dager, og det må utnyttes til det fulle – med alt det innebærer… Sommerklem sendes din vei ❥

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.