mandag 19. mai 2014

Oppdrag hage utført

Å ja, dere husker gravemaskin og hage i kaos for en uke siden?
Ved å ha mer enn nok å gjøre og samtidig ikke ha interesse for å luke, så har vi fjernet bed og plantebusker rundt huset, og planert og lagt ferdigplen.
Utrolig godt å kunne konsentrere seg om blomster i kasser og krukker.
Det ble klart til 17.mai, og til konfen om to uker er det enda bedre.
Uteblomstene ble satt ut til nasjonaldagen, og idag supplerte jeg med noen blomster og gjødselkongler.

3 kommentarer:

  1. Det ble jo veldig fint da :) jeg lager stadig nye bed, du fyller igjen dine ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg kjære bloggvennen min!

    Det ble kjempefint!!!
    Også så mange fine blomster du har pyntet med.
    ROSA og nydelig var det!!!

    Masse lykke til med konfirmasjon.
    Det er en stor dag!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Åh,dere har det så vakkert,kjempe lurt å tilrettelegge slik at man ikke sliter seg ut, men kan kose seg :)
    Synes også det er så trivelig med alle disse koselige innleggene om små og store aktiviteter hos dere. Og spesielt rørende var bildet av de skjønne barna sammen med oldemor :)
    Beste lykke til med alle sysler og konfirmasjon.
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.