torsdag 29. juli 2010

Svenskehandel og lav kurs er en fin ting for Balkemor...

Hjemme fra telttur i Sverige, så gøy!  Vi dro over grensen og teltet 1.natten like inn i Sverige.  Så dro vi på shopping til flotte Karlstad by, deretter til Sunne hvor vi fant en ny teltplass. Våknet til regn idag, så da var det bare å pakke sammen.   
På en interiørbutikk i Karlstad fant jeg noe jeg har lett etter lenge, kombinert fat og kopp...  Disse hvite ble med hjem, en til hver i familien men også en til hver i "syklubben"...45 sv kr/stk er ingen upris, nei;-)  På samme butikk fant jeg også dette dørskiltet:
Har så mye tull med dataen om dagen, får ikke kommentert og får ikke til å snu bilder...;-)  Dette putetrekket passet også godt til lillemor og på hennes rom...
Ingen "harrytur" uten godis, her har vi fylt opp godteskuffen til Amalies bursdag 19.august...Hun skal ha 14 jenter på pysjamasparty, og da må vi nok fylle skålene...
Vet at min sunne ernæringsfysiolog leser bloggen, så slapp av GO123 Jannicke, her er mitt skap  hehe.....
Ellers vet de fleste rundt meg at jegalltid  har hatt skodilla, og med meg hjem kom disse skoene..  (De som ser røde ut, er dyp rosa altså...)
Hehe, og når Eida Helene så dette, kom hun med sine klær kjøpt på teltturen, "ta bilde, mamma"..
Nå savner vi de to eldste kjempemye!  Om et par dager er de tilbake fra pappaferie, så da blir familien heldigvis fulltallig igjen.  Imens får vi kose oss videre med morsomme teltbilder og filmsnutter....Klem i natten fra

7 kommentarer:

  1. Hei Marianne
    Hørtes koselig ut, og Sunne og Karlstad er bare idyllisk… lenge siden jeg var der nå. Kjempesøtt kopp og fat du fant deg og supersøtt dørskilt ♥ og så flotte sko… Jeg også har skodilla, skal legge ut noen bilder snart :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og en herlig helg – klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig tur! Kjempe fin kopp & fat du har funnet deg.. Koselig dørskilt.
    Ha en vidre fin kveld!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  3. Har akkurat vært i Sverige jeg også, og mye godis kom desverre med hjem! :S Men, men...det er jo sommer! ;) Syns det prinsesseskiltet var så flott, akkurat et sånt et hadde passet helt perfekt til min lille prinsesse! Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :)

    SvarSlett
  4. For en inbringende ferie : ) God sommer videre!

    SvarSlett
  5. Sko(oj)sann....men kjempefine da!! Veldig moro med denne svenskekrona, vi dro til Rhodos fra Sverige vi,sparte nesten 10.000...
    Ja, den outlet'n på vestby er bare utrolig flott...masse fine butikker!!
    nattaklem♥

    SvarSlett
  6. Syns du fikk MYE ut av en telttur jeg! :)) Skjønner godt at dere pakket sammen og reiste hjem hvis det var noe i nærheten av det regnværet vi har hatt her idag! Da er ikke telt tingen!
    Jeg forstår vesla godt jeg: når mamma foreviger sine "fynd" er det bare rett og rimelig at prinsessa gjør det samme!;)

    Var dere innom Godisfabriken? Oda og jeg var innom der for to uker siden, og selv om hun er 18...og et halvt!...:) og jeg er ...kremt...niogtjue!...kremt...så kjøpte vi masse godis! Godis som egentlig skulle holdt ei god stund. Men dengang ei. Borte. Spist opp. he he

    Klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  7. god morgen min venn.
    så koselig med sverige tur å telt da,mange år siden jeg har kunnet ligge i telt,men åå så koselig,
    masse fint du har fått med deg hjem,koppene var topp ,å til den prisen..så kjekt,
    nydelige sko, å skjønner godt hun måtte ha med seg klærne,hils å si de var kjempe fine,
    ønsker deg en herlig helg min venn,
    å at data trøbbel blir fikset i en fei,,hihihi kan jo ikke ha det sånn.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.