fredag 30. juli 2010

Kroken på døra.....


Jeg synes nordmenn har kommet etter amerikanerne på dette med kroker på dodørene, jeg...Det er jo så ergelig å få våt kåpe eller veske når man er på offentlig toalett (-som uten unntak har fuktig gulv...)  Men det samme konseptet kunne jeg få til på gjestedoen her hjemme uten å måtte skru i døra.  Denne u-kroken som går over døra og ned på andre siden er en smart sak kjøpt i Sverige...  Simsalabim, uten noen verktøy eller problemer, ble det ny krok på døra!

Nå er det Oslotur og jentekveld som gjelder, god helg fra

6 kommentarer:

  1. Hi hi,så sant så sant! Leste engang at en IKKE bør sette veksen på gulvet på offentlige toaletter,(ikke at jeg gjorde det heller)...så kan jo bli utfordende å tisse med "ørten" poser og vesker på fanget...
    klem og god helg♥

    SvarSlett
  2. Helt enig!
    Det kan jo ikkje vere så vanskelig å skru opp ein liten krok :)
    Genial krok du hadde og!
    Håper du får ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Når jeg tenker meg om, så har jeg jo flere sånne dørkroker liggende....kanskje jeg bør legge en i veska når jeg skal på shopping neste gang!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Smart...de svenskene vet du. Kos deg skikkelig i helga da..klem

    SvarSlett
  5. heisan.
    så kjekt da,
    å kos deg masse med jente kveld og oslo tur.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Smart! Som alltid!

    God helg!...når du etterhvert er hjemme igjen på trygg Hedmarks-grunn! :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.