tirsdag 12. januar 2016

Nytt kjøkkenbord

Jepp, jeg prøver og feiler... Jeg prøvde meg med grått på kjøkkenet, men vi alle syntes det var bedre før. Vi er Igrunn veldig fornøyd med kjøkkenet, men jeg må bare prøve litt innimellom likevel..
Jeg malte kjøkkenbordet grått, nydelig gråfarge fra Anettes Hus fargerikekolleksjon Sommerdrømmer. Men det passet ikke inn her, så da gikk jeg på stabburet og henta dette bordet vi har arvet av venner av Svigers. Gammelt, med sjel og i riktig farge.. Da må vi bare godta at det ble dette selv om jeg mener det er best med ett bein.. Her er det mætti;)
Men de har hjul, og kan utvides med ileggsplater.

Jeg har kjøpt tulipaner og feirer at vi har fått kjøkkenet tilbake etter en uke på utur;) Og angående alle reportasjer etter at NTB tok kontakt med meg å ville skrive om hvordan det livet som Marianne på bondelandet er: takk for hyggelige hilsner på mail og sms, har fått spørsmål om lamper og farger og stoler fra Bergen til Alta:)  Mange hyggelige og vennlige folk der ute! Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.