lørdag 2. januar 2016

2016

Ja, så ble det nytt år og nye muligheter! 2015 var bra, 2016 skal toppe det;) konfirmasjon til Henrik i juni, slektstreff og hver gang vi møtes-kvelder på Størigarden i juni/juli, Mallorcaferie i august og innimellom jobb og alt det der, skal det være latter, kos og stunder på Balke gård.
Nå er jeg alene på hytta, min kjære og ungene dro og jeg skulle ordne hytta etter besøk og før nytt besøk. Vips så gikk tiden og det ble mørkt og jeg fant ut at jeg starter i morgen etter frokost.
Vi har storkost oss, tenk at alle ungene 4-16 år delte kvelden med oss og bidro så fint med latter og prat!
Jeg har vært kakaomamma og pisket krem og servert til frokost. Ute snør det og de to yngste er ivrige på ski! Selv har jeg aldri sett noen ta stjerneskudd gjennom øra, så det måtte jeg prøve igår;) man blir aldri for gammel til å slutte å leke:) god kveld fra MariAnna i ødemarka;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.