fredag 15. januar 2016

Intervjulokaler

Hei og endelig fredag etter en turbouke med syk Fredrik og mye jobb. Da må man være fleksibel og be NRK komme hit, ikke jeg dra ut i minus 20 og borte fra lillegutt. Så her satt NRK og jeg:)
Det gikk bra, jeg i 1,5 setersstolen, han på pallen;)
Det har vært nettaviser, radioprogram med flere innslag. Sterke historier jeg har fått fra pårørende som har lest om ulykka sønn/datter er med i uten å få vite det av politiet. Dessverre for mange ganger... Men se på de to bildene, dette fra en reportasje :
Og dette fra en annen... Man får liksom hele aspektet mitt;)
Så nå senker vi skuldrene, og roer reka og tar helg med bursdagsselskap og håndballkamper;) god fredag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.