mandag 4. januar 2016

Da er hverdagen her og vi feirer videre...

Hehe, ja det var planleggingsdag i barnehagen, men jeg tenkte det var lurt å øve seg på morgendagen;) Er etterhvert så dreven på dette at jeg bare leverte Eida Helene på skolen og dro hjem med Fredrik som ingenting hadde hendt;) Og han ble med på jobb og koste seg med prosjektmøtemat før bibliotektur og ski ned låvebrua:)
Men hverdagen har begynt og jeg vet det blir et kjør uten like, så da rakk jeg å dekke bord til Eida Helenes 8 årsdag nå idag. 
Det trenger ikke å koste noe særlig, var på TGR rett før jul og kjøpte hjerteservietter, hjerte bordkort som skal settes oppi muffinsene pyntet med hjertekakepynt. Godteposer til overs brukes som lykter, satte glass med telys nedi.
Og kransekaka som ikke ble spist er bordpynt, med flagg og hjerter:)
Også vimpel fra TGR, kanskje 70,- for alt tilsammen. Så nå gleder alle hjerter seg til ni hjertevenner kommer på hjertebursdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.