fredag 16. oktober 2015

Storelgen i Østerdalen

God kveld og god dessert: brownies i små ildfaste former fra Jula pyntet med melisdryss, jordbær og rips smakte godt etter kremet elggryte med fløtegratinerte poteter. Forrett var lefser med snøfrisk, creme fraiche, gressløk, ruccola og røkelaks:)
Grunnen til trerettersen var at fine gjengen jeg jobbet med da jeg var ansatt som prosjektleder i vegvesenet, feiret avdukingen av Storelgen med meg på Solanhytta vår.
Fem til bords og på overnatting, mimring, rebus og latter.  Og mye mat:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.