søndag 11. oktober 2015

Seterlivet er noe for meg!

Så moro, idag tok jeg med småttisene og dro på Størigarden. Setra som tilhører gården men som vi har leid ut. Har SÅ gode minner med dyra på løkka, glade barn og kos der oppe.. Er vant fra egen barndom med å ta ettermiddagsturer til setra, og har kjent på et savn av å ikke ha den... Men nå, er det lykke.. Leietakerne er ute 20.november og vi tar den tilbake og skal bruke den på ettermiddager og litt innimellom. Slik så det ut da jeg kom, se hvor stygg skigarden har blitt av tidens tann...
Og etter noen timer hard jobbing så det slik ut:
Ungene storkoste seg og jeg gikk opp i redskapshuset og fant ut at med nytt gulv, bord og benker og å åpne dobbeltportene opp og få utsyn rett i kubeite, ja så blir dette et lite stykke Norge:) så idyllisk å sitte der med norgesglass hengende ned fra taket med lys i, god mat og drikke på bordet, og familie og venner samlet! Jepp, dette blir bra! Jeg eeeelsker Størigarden!!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.