tirsdag 13. oktober 2015

Fra ferie til lange jobbdager

Hei og god kveld! Etter høstferie er det alt annet enn ferie nå, men godt med variasjon og at man ikke blir arbeidsledig. Hedmark og Oppland holder Sikring av barn i taxi-kurs i høst, og idag var jeg på Biri i Oppland og møtte min kjære, dyktige kollega i Trygg Trafikk. Så bar det videre og utsendelse av materiell til Refleksens dag 15/10, deretter holdt jeg Sikring av barn i bil-kurs på et foreldremøte. 
I morgen er det full jobb og så deretter Glatta med både moped og bil på bane, gleder meg! For jobben er dialog med ungdom i risikogruppa, og mål om å unngå at de skal skades eller drepes i trafikken. Kjør for livet, kjære leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.