fredag 23. oktober 2015

Nytt festlokale på Balke:)

Jepp, hold deg fast for idag har jeg satt igang et nytt prosjekt! Vi går ut døra og passerer førua og vips, dette kommer til syne! To stabbur.
Det til høyre er stadig i bruk og begge er nymalt i år, men det til venstre har liksom aldri blitt helt tatt inn i varmen av meg..
Men nå har vi blitt kjent og kjærligheten mellom oss har vokst stor på kort tid:) Se bare på de veggene her...når lokalet er ryddet og vasket, blir det flatbrødkurs her til sommeren! 
Og så er det en dør som skjuler enda flere skatter, bli med inn, da vel:)
Innenfor må jeg rydde og vaske, her har Eida Helene snekkerboden sin. Men vi går opp trappa...
Tatatataaaaaa! Se for deg dekkede småbord med lysestaker og nydelige blå hortensiablomster, hvite roser og eføy.. Se for deg god stemning og god mat og drikke... Jeg gjør det, gjør du? 5.juni skal min eldste sønn Henrik konfirmeres, og for at han skal få sin egen dag uten sammenligning med storesøster etc, så skal vi ha selskapet her! Her hvor han som seksåring sov to netter HELT alene, lilleMonsen som han var.
Og når vi går ut ser vi rett opp til Førua og føruahagen.. Jeg gleder meg! Hurra for nye prosjekter! Men nå, gourmetklubb Gørmett sin høstsamling! Jeg gleder meg, de hyggelige folka der er toppers! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.