torsdag 19. februar 2015

Nytelse på høyfjellet

Hei og hå, vi nikoser oss og slapper av på hytta vår. God tid er godt, og her finner jeg roen. Jeg har for første gang på lenge lest en bok..
Så innimellom mat og prat, er det Anita Krohn Traaseths bok om en leders tanker om mot, sårbarhet og troverdighet som leses. Og brikken falt og planen min er å ta noen styrevervstudier på BI innen noen år. Mål må man ha:) For som hun skriver: det koster litt ekstra å strekke seg etter noe, og man kommer aldri oppover stigen sin om man har henda i lomma..
God kveld fra meg til deg!

1 kommentar:


  1. Feliz Sant Valentin. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, he encontrado cosas muy interesantes, te invito a visitar el mio y si te gusta me encantaria que te hicieras seguidora y asi compartir nuestros blogs
    Elracodeldetall.blogspot.com
    ❤️💌💔💌❤️

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.