tirsdag 10. februar 2015

Det males...

Jeg fikk ånden over meg igår, dekket bord til husfruemøtet på torsdag, og så at lister og dører burde få litt hvitmaling. Veggene malte jeg rullestein-grå i fjor, gulvene ble slipt og lakket. Så her inne er det nå avispapir og maling, og dekket bord:)
Imens er jeg i en minibuss på vei til Volvo i Gøteborg med jobben! Håper jeg rekker å komme hjem før gjestene;) rakk ikke det idag, hadde storfint besøk fra 8-10 som måtte vente da fire barn skulle hit og dit. I avisa Østlendingen er det meg som er lørdagsportrettet, fy søren for en ære! Jeg er så stolt, og tenker med en liten tåre i øyet hvor stolt pappaen min hadde vært om han hadde visst dette... Men nå, humper jeg videre på minibussen...

4 kommentarer:

  1. Jeg er fornøyd med sine vakre bilder !!!
    Jeg ønsker deg en flott uke !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelige ord fra Tyskland. Mvh Marianne:)

      Slett
  2. Å det fortjener du Marianne!!!
    Så gøy!!! Han hadde vært veldig stolt!!!!
    Så utrolig koselig med 4 generasjoner på morsdag!
    Også så viktig å ta bilder, så mann kan se tilbake på det.
    Ha en fin dag i dag!!! Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.