onsdag 18. februar 2015

Løsning på setersavn...

Ny dag med god stemning. Når jeg savner setra så gjør jeg som her: slår av alle lys og tenner kun levende lys og vips, så er jeg på setra:)
Vi har fått de som har vært mest sammen med oss på setra til å komme hit, stor stas med aking og turer i snøen.
Og så har vi hatt kulturaften med kåseri av Gotaas om skiløpere og loffere. Moro!
Ungdommene er som søskenbarn og spiller og prater i ett innimellom latterkuler.
Og nå venter en ny dag og starter med kakao med krem:) ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. de har en veldig koselig hjem !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. Å det ser helt herlig ut!!!!
    Kos dere masse masse!!!
    Kjenner det hadde vært deilig og hatt litt
    vinterferie, og kosa oss på hytta.
    Men sånn er det ikke i år.
    Masse å gjøre i butikken, og det er veldig gøy!!!!
    Bra med kunder og mange nye varer som har kommet,
    så jeg storkoser meg der!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Åhh, så kos :) God ferie alle sammen.
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, håper du også har fine dager, Britt:) mvh Marianne

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.