lørdag 28. februar 2015

Dukketeater

Jepp, vi dro på shopping og fant noe morsomt på TGR for en billig penge idag. Heldigvis har jeg et takknemlig og snilt publikum:)
Popcornpause var suksess, og 2.akt endte heldigvis godt for Rødhette og bestemor,-og jeg fikk til og med applaus:)
Vi besøkte oldemor, tok med roser og gjærbakst, koselig å se hvor glad de er i hverandre. 94 års aldersforskjell mellom hun til venstre og han til høyre!
Det ble Eva Solokanne på meg, påskeliljer og duftelys og innlegg i putene kjøpte jeg også. Så nå er det sofakos mens min kjære kjører scooter med kompiser i Sverige. 
God lørdag fra meg og småttisene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.