lørdag 14. juni 2014

Nå i denne feriepratdiskusjonen

Hei! Ja, det er mye snakk om ferier og skoler som ikke skal få snakke og forventninger og ikke forventninger.. Jeg må igjen si at da jeg hadde med mine da tre barn på minifarmen på setra i fem dager, var det den ferien de fortalte om fremfor Tyrkia all inklusive.. Så jeg har tro på at ferier i rimelige former kan være vel så gode og minnerike. Etter mitt syn er jeg mer interessert i å høre om en telttur enn i en familieparkferie. Uansett, her er min drømmeferie:
Vi startet igår med å gå et par hundre meter hjemmefra, vips så var vi fremme med varm pizza og kald brus. Fullmåne og fredag 13. er sjeldent, vi titta både på månen og mætti ender som koste seg med dukkerter i Balkesjøen. 
Til frokost våknet de minste til lukten av nystekte vafler..
Og med fint vær og god stemning, en båttur og SUPtur og litt bading på a mor, har vi hatt en super ferie, vi:)
Nå er Eida Helene klar for å få fart på huska, god helg til deg fra meg...

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en superkos ferie det! Tror faktisk det er de små tingene hele familien kan gjøre sammen, som blir husket best og blir satt mest pris på, selv om man kanskje ikke skulle tro det. Kos dere videre på vakre Balke! Klem

    SvarSlett
  2. Stort smil fra meg ! Dobbel glede at du deler dine gleder :)
    God klem fra Britt u.bogg

    SvarSlett
    Svar
    1. God sommer, Britt! Like fint vær hos dere? Helt nydelig her nå:) klem

      Slett
  3. Enig! Fantastisk ferie ;-) Det er slike ting ungene husker. God sommer til deg og dine...

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.