torsdag 26. juni 2014

Brunsj-en fin start på dagen...


Sommerferie og brunsj med skjønne venner halv elleve idag... Koselig start på ferien min.
Wraps med serranoskinke, og til dessert laget jeg noe enkelt men godt: vaniljeyoughert, bringebær og blåbær, havregryn og raspet, mørk sjokolade.. Mmmm..
På grunn av været ble ikke vestene eller båtene brukt idag... Men de henger klar til bruk, i morgen blir det rekeaften og rebusløp med kanopadling på idealtid;)
Mens mann og barn sover, sover ikke a mor bort sumarnatta... Ho e for ljos til det..;)

3 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig og stemningsfullt innlegg! hyggelig å titte innom deg!:)

    God ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, god sommer til deg også:) mvh Marianne

      Slett
  2. Deilig med sommerferie! gleder meg tl det er ferietid her også :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.