lørdag 22. mars 2014

London og sykehus

Ja her er det mye som skjer.. Min kjære venninne fikk Londontur med meg i 40årsgave på lørdag, og mandag satt vi på flyet! Så moro man kan ha det på 24 timer! Vi spiste, shoppa og lo, uforglemmelig! Og hadde pysjamasfest i rosa heldresser:)
Men nå er jeg dessverre på sykehuset med hjernehinnebetennelse. Har aldri hatt slike hodesmerter før, men heldigvis er det virusversjonen så jeg blir stadig bedre. Jeg går på antibiotika da de ikke turde vente på resultatet av spinalvæskeprøven, kan være farlige greier dette! Heldigvis går det bra. Blek, men fattet hilsen fra Marianne;)

8 kommentarer:

  1. Nei huff og huff da! Først leste jeg om den fantastiske gaven du ga venninnen din - så gøy! Og så leste jeg meg grøss og gru om hva som har skjedd med deg!! Det må ha vært forferdelig vondt. Heldigvis at antibiotikaen virker som den skal. Du ser riktig så sprek ut etter forholdene. Ønsker deg en fortsatt riktig god bedring. Du er tøffe!

    Gode klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Kjære deg, dette var ikke greit!
    Heldigvis at du får hjelp og føler deg bedre. Og at du tilogmed orker å lage dette innlegge beroliger midt i sjokket.
    Du må være det mest positive mennesket jeg "kjenner" :)
    Gooood bedring kjære Marianne. Det er alltid så kos å titte inn her hos deg :)
    Beste hilsen og klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, jeg ligger her fortsatt i sykesenga... Jaja, må får bare bite tenna sammen, gleder meg til å bli bra, trallalla fra M;)

      Slett
    2. Nå ble jeg glad! Har tenkt mye på deg etter at jeg leste innlegget. Skikkelig skremmende at du plutselig ble så syk, og en stor lettelse å se at det går bra med deg :)
      Og så blir jeg rett og slett både imponert og positivt påvirket av måten du takler dette på.
      Utsagnet : det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det...har ofte kommet til meg i det siste.
      Og du er jo et eksempel på at det er noe sannhet i dette (forde om en ikke alltid kan styre dette selv)
      Igjen, jeg er så glad for at det går bra med deg.
      Håper at du får hvilt deg og samlet krefter og snart får komme hjem til den skjønne flokken din på Balke.
      Stor "trøste" klem fra en som setter stor pris på deg :)
      Britt u.blogg

      Slett
  3. God bedring søte du!!!!

    SvarSlett
  4. God bedring - godt medisinen virker!

    SvarSlett
  5. GOD BEDRING! Var jo en stund siden du skrev dette innlegget, så jeg håper virkelig at du er MYE bedre nå.

    Likte de rosa draktene =)

    Klem!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.