lørdag 15. mars 2014

Utskjæringer i sveitserstil

Balkesjøen er islagt, Birken er avlyst og jeg har vært på dugnad siden 0330 i natt...
Gleden er destod større for hva som er i vente.. Dog ett år forsent ifht bestillingen på utskjæringene til badehuset.
Dette skal bli bra, vi har hentet elementer fra de to andre sveitserhusene på gården.
Både mønepynt, vindu- og dørinnramminger, hjørnepynt og etasjeskillere venter i tillegg til knekter og bue og... foran. På onsdag skal de første delene grunnes og males.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk fine disse utskjæringene ;-))
    God helg..

    SvarSlett
  2. Kommer til å bli så fint det !!!
    Gleder meg til du viser oss bilder :)
    klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se dette ferdig montert.
    Fortsatt god birkenfri helg :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.