søndag 15. mars 2015

Vår og påskeliljer og gåsunger..

Etter 20 mil for å feire ei god venninne igår, har det vært en fin vårdag med skogstur og besøk idag.
Jeg fant endelig gåsunger i skogen! Har leita flere år. Tok med litt kvist til trappa, og unger hopper på trampolina og stemningen er høy, herlig tid!
Når disse spretter ut, DA blir det påske! 
Inntil da, hjertevafler og besøk av tidligere Balkeleietakere:) 
Og forresten, fikk hjelp til vårvasken idag;)
Herlig:) god lørdag, her maler jeg kjøkkenvegger mens barneTV opptar resten:)

1 kommentar:

  1. hva vakre bilder !!! Jeg elsker blomster, den lille lykt og bilde ved bordet med mange glade barn !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.