fredag 27. mars 2015

Alles velvære

Juhu, jeg laika et bilde på fb og skrev god påske og vips, nå fikk jeg melding om at jeg var vinneren av dette påskeegget med fine produkter fra Alles velvære på Hamar! For en start på ferien!
Dette vil huden min ha godt av, nærmer meg jo 43. Ble bare SÅ glad! Nå har jeg ankommet hytta etter langtur til Tynset for å starte motorkvelder der. Utrolig med folk, og topp stemning! Elendig kjørevær, så nå skal jeg påskepynte og legge meg. 
Glad påske!
Med 20cm nysnø og påskerebusløp, familie og venner, nok mat og drikke blir dette enda en herlig uke på hytta vår, dog den første påska her:)

1 kommentar:

  1. Hei du herlige Marianne!!!
    Kos deg masse, masse i påska, og nyt hyttelivet, påskemat og påskegodt med
    venner og familie!!! Blir jo ikke bedre!!! Stor varm påskeklem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.