tirsdag 24. mars 2015

Maling av dagligstua

Dagens malingsoutfit var sykehusskjorta fra da jeg var innlagt med hjernehinnebetennelse for et år siden. Jeg fikk den med av en søt sykepleier.
Jeg har sparklet og tatt på kvistlakk på to vegger i stua. Dro til malerbutikken før frokost, og før lunsj var det klart.
Tre liter silkematt oljemaling med min egenblanding to deler cafe latte og en del eggehvit. 
Og ble så nostalgisk og rørt da jeg fikk tilsendt dette bildet av min manns eldste tante. Tante Inger Berit hadde sett våre to på blåtur i forrige innlegg, og i 1941 gjorde hun det samme på samme sted! Utrolig artig! Og den lille krakken har vi nede i baksterommet. Så neste gang hun kommer, skal vi gjenskape dette bildet:) 


1 kommentar:

  1. Hei på deg!!!
    Her får du besøk av en veldig dårlig bloggvenninne!!!!
    Leeenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg!!!
    Tiden strekker ikke helt til om dagen!!!
    Så flink du er til å male. jeg SKAL også male, men det må bli etter konfirmasjonen.
    For nå går ukene alt for fort!!!

    Ha en fin dag!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.