tirsdag 14. januar 2014

Vintermat gjestene lager selv

Vinterkos med husfruer på sjokoladefondue med belgiske vafler og frukt.
Men først skal det bli raclette. Bordet er dekket og små lapper med venninneord er lagt i de brune konvoluttene. Moro når positive ord passer til dem alle fire: blid, snill, skjønn og estetiker.
Med mange skåler til grønnsaker, kjøtt og ost, måtte pynten begrenses til en rose i vase og et rosa telys i matchende skål. Litt fælt å klippe de langstilka rosene;)
Og for å få vinterstemning i julestua, har pianoet blitt pynta med winther lysballer:)
Og endelig kaldt nok til å tenne opp i ovnen i spisestua, hehe... Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Det hørtes koselig ut, sikker på at dere har en fortreffelig kveld :)

    SvarSlett
  2. Det ble sikkert en koselig kveld! Gjett om jeg skal ønske meg raclette-jern!:) Skulle gjerne satt her sammen med dere:)
    Ha det så bra!
    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Hei
    Mange koselige flotte innlegg her hos deg :)
    Håper alle er friske og spreke igjen hos dere.
    Og gratulerer så masse med lille skjønne bursdagsbarnet. De er så skjønne disse barna ja :) Og lillegutt på ski er jo bare artig.
    Riktig god helg da :)
    Beste hilsen
    Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.