onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!

Fra setra på Størigarden takker jeg for all støtte og oppmuntring!
Her skal vi kose oss med spill og lek, kalkun og gode samtaler.
Er ikke så overbegeistret for stilfulle nyttårsaftner med høy sigarføring, så dette er min beste måte å nyte siste kveld i 2013 med familien min!
Ute er det fakler og snø, og jeg og de to mellomste har fyrt opp hytta og venter nå på resten av familien samt to hyggelige familier som skal dele kvelden og minnene med oss. Et spesielt år er på hell, varm klem og gode nyttårshilsner fra meg til deg:) Og med dårlig nett så kom ikke den gjennom fem igår, men seks idag;)

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til alle dere! Neste lørdag har vi planer om å gå på ski fra størigarden :)

    SvarSlett
  2. Utrolig koselig :) Nyttårsfeiring helt etter min smak. Beste nyttårsfeiringen hadde vi og for mange år siden på hytten. Aketurer og masse kos. Og stjernehimmelen er så vakker på fjellet :)
    Tusen takk for det gamle og godt nytt år.
    Beste hilsen fra Britt u.blogg
    Så kjekt alt du deler :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.