lørdag 18. januar 2014

Konfirmasjonsplaner på vei

Hei og god lørdag!
Har vært på jobb og holdt kjørekurs for ungdom på glattkjøringsbanen,-moro! 
Nå har jeg samlet litt inspirasjon til Amalie sin konfirmasjon som er 1.juni. Hun har bestemt meny, farger og blomster. Kaka blir en veske, da hun er stor veskefan:)
I tillegg har vi allerede kjøpt inn litt utstyr til selskapet... Belgisk vaffeljern, og stor sjokoladefontene...Mmmmm
Vi skal ha selskapet i Drengesalen, vi blir ca femti stk. Har sjekket med Blomsterdamene at rosa pioner er å få kjøpt til da. I tillegg blir det hvite roser i små vaser, og eføy liggende på bordet. 
I romjula fikk jeg kjøpt dus rosa lys da Løiten lys hadde halv pris.
Har googlet og funnet mye fin inspirasjon fra blogger og nettsteder, beklager om ikke alt er linket og spurt.
Sjokoladefontene med masse godt frukt og nystekte belgiske vafler til, en konfirmasjon verdig:)
Som jeg gleder meg til å gi henne en drømmedag! Heliumballonger i hvitt og rosa vil jeg skal fylle salen.
Men nå, ut i snøen med glade barn:)

2 kommentarer:

  1. det blir sikkert superflott! :D

    stilig med veskekake, skal du bake?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for tilliten men nei, veskekaka har jeg spurt kakedama om å lage;))

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.