torsdag 27. september 2012

Hei og hå

Hei på deg, nå er det med nærmest sjokk jeg gir livstegn fra meg her på bloggen:)
 Hvor har jeg vært og hva har skjedd? Takk for at du bryr deg, det setter jeg veldig stor pris på!
 Jeg har virkelig hatt feriemodus mht bloggen. Jeg har vært alt fra bloggelei, funnet ut at dette er en energitapper fordi jeg har dårlig samvittighet for ikke å kommentere tilbake fra alle dere hyggelige bloggere som alltid legger igjen så kjekke spor...til at å vise frem sitt hjem, se så fint jeg har det, har vært verdier som jeg ikke har stått for med hele hjertet...
 Man kan i de siste blogginnleggene også se at det er mye familie og barn som går igjen, og det er jo det som er det viktige i livet....Ikke hva jeg har kjøpt eller hva jeg har malt... (selv om den ny lampa fra HouseDoctor er veldig retrokul;) 
Har egentlig blitt litt mettet av denne bloggverden, jeg...Av å vise frem en perfekt krok, og så er egentlig resten av huset og hage rotete og stygg, -forstå meg riktig... Jeg vet ikke helt, jeg vet bare at bloggen har gitt meg så uendelig mye, men at jeg nå er ved et slags veiskille?...Kanskje?
Så får vi se hva som skjer, blir jeg nonne og forlater denne materialistiske verden (metafor:)) eller blir jeg den jeg var med masse prosjekter som jeg bare måååå dele.. Baksterommet, kransekurs, potetkurva som jeg fant frem og satte sinkbøtta med erica i, epler i lykta på trappa, ommøbleringer og eplesmuldrepai med vaniljesaus som er en vinner her i hsuet om dagen..Mmmmm
 En liten oppdatering mellom bilder fra høstpynta hovedinngangsparti: Fredrik har begynt i barnehagen samme med Eida Helene og trives godt, Henrik spiller fotball og går i 6., Amalie har begynt på ungdomsskolen og alle har det topp. Min kjære og jeg har mye spennende på gang, alt fra kreative jobber med alt fra store byggeprosjekter til Trygg Trafikk og spennnde oppgaver.
 I tillegg har vi meldt oss på Skal vi danse, skal en helg på hotell og lære oss 4 nye danser av Marianne og Glenn Jørgen, juhu:) I helga skal jeg til Holmsbu Spa med tre venninner, 40årsgave til heldige meg. Og er du i område så finner du meg i lunsjtiden av og til på Larsen, en nydelig cafè helt etter min smak i Hamar.
 Annet: Badehus skal bygges ved Balkesjøen, jeg er arkitekt og byggeleder.....
(Palmene vi fikk i gave der ned har vokst og er nå på Amalie sitt rom).
Hagemøbler har ankommet paviljongen, betongbord og 6 stoler med pute: LYKKE!
Mamma har vært på besøk og fylt opp fryseren med horn.
Idag har de tre yngste og jeg vært på Trylleshow på Løten bibliotek.  Og treningen denne måneden har vært gratis, jeg har spadd frem skiferhellene i hagen og fått treller.
 Men igjen, takk til dere skjønninger! Beklager dypt og veldig at du har gått inn på Balkebloggen uten å finne en oppdatering (Grrrr, så irriterende det er!!!), det har med meg og meg alene å gjøre, ingen har sagt eller skrevet noe feil. Mulig jeg opplyser om at jeg ikke rekker kommentere tilbake, slipper dårlig samvittighet og vips, er back in buisness? Hvem vet...Avslutter med et bilde av meg på jobben, fikk en MC-gjeng til å prøve sykkelhjelmer til en reklamejobb,-tøffe karer bruker også sykkelhjelm:)
  Ha en superduperfin fredag, her blir det sosialt og trivelig med pizza og pepsi max:)  Ta vare på hverandre, nyt livet så godt du kan!
Hasta la vista,

41 kommentarer:

  1. Veldig koselig å se deg her inne igjen, og håper jo at du fortsetter.
    Men noen ganger kjenner vi at vi må gjøre noen valg...

    Blir spennende å se hva du gjør mht bloggen.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Inger, takk for koselig savn, savner deg også:) Likte så godt det fysiske cafemøtet vårt, har nok mer sansen for å være slik sosial enn nettsosial. Mn vi får se...Bloggen ahr gitt meg et hav av muligheter og inspirasjon og glede. Klem

      Slett
  2. Det er ingen skam å kaste inn håndkle,det blir som FB,ønsket om positive tilbakemeldinger...Hvorfor verden har blitt slik?aner ikke men det er noe som er feil,vet bare ikke hva..Kunne aldri i verden holdt på med blogging,har utdannet meg som interiørdesigner..Men syntes det ble så platt og et evig jag etter å knekke ut det perfekte.For en stakket stund.Og så er det kritikerne da,nei det finnes viktigere ting .og en kan da ha det fint og koselig uten at andre skal bedømme og gi tilbakemeldinger:)Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for kommentar, spennende tenkning du deler. Kjenner veldig på dette med pc-sosial. Ikveld kom en far v dattera innom på kaffe, satt rundt kjøkkenbordet og lo og skravla...det er jo så kjekt!!! Tro vi skal stoppe opp og kjenne på magefølelsen, den siste tiden har min sagt; nyt tiden med familie og venner, dropp pc og kos deg. Man kommer til et punkt der hsuet er pusset opp og fasen NYTE, bare NYTE skal være greia...Men jeg ngrer ikke, har hatt mye nytte og kos med denne hobbyen. Klem og lykke til og god kveld.

      Slett
  3. Så godt å høre bloggelivstegn fra deg! :) (For vet jo at du er i full fart :) ).

    Har skjedd endel hos dere i sommer også ser jeg :)

    Materialistisk vet jeg nå at du ikke er, og det å glede seg over ting man har gjort, tar jo ikke glede vekk fra familiegleder :) Men det kan jo ta vekk tid da, og det er jo en stor ulempe. Håper jo de fortsatt vil holde oss oppdatert på alt det spennende som skjer :)

    Og nå tror jeg det har jevnet seg litt ut i vår uhøytidelige konkurranse.. OG jeg får levert i tide!!! Hva hadde trodd det?? ;)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, söte du!
    Flotte bilder, som vanlig. Jeg ELSKER hellene!!! Önsker meg sånne, men får det nok ikke.
    Gratulerer med 40-årsdagen (sånn omtrent nå?).
    Og, ja, jeg forstår hva du mener. To blogg or not to blogg...
    Man kan blogge bare littegranne av og til. Og ikke ta det så hevert om man ikke får så mange kommentarer. Da får man heller ikke så dårlig samvittighet for at man ikke orker å "svare"/kommentere tilbake til alle.
    ELLER så kan man slutte helt. Blogging er nok noe man gjör en periode i livet, og så slutter.
    Men det hadde jo värt veeeeldig spennende å få se badehuset en gang i framtiden,da...

    Håper at dere har det strålende bra, alle sammen!
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei skjønne Ingrid, takk for gode og kloke ord. Badehsuet MÅ jeg bare vise deg, det er helt klart! Med glassvegg og veranda helt ut i vannet, peisbord og sveitserstil fra innerst til ytterst....YES!! Ble 40 2.juni, har tre SPAhelger til å bruke (gavekort), de neste med min kjære, juhu:) Klem

      Slett
  5. Forstår veldig godt dine prioriteringer og tanker rundt det å blogge.
    Har tenkt litt det samme ang å vise frem det en kjøper, lager osv.
    "Se så flink jeg er" Men så er det jo litt kjekk også da.
    Og ikke minst syns jeg det er veldig kjekt å se hva andre lager og kjøper.
    Ikke minst når de er kreative og lager ting eller pusser opp.
    Det gir en litt inspirasjon til å sette igang med ting selv,
    Jeg kommenterer mye, men forventer ikke at folk skal prioritere som meg.
    Jeg har ikke små unger, forstår nesten ikke at dere med stor familie
    og små unger rekker alt dere driver med. Blir ofte veldig imponert over det.
    Flotte stoler i hagestua, og nydelig pynt på trappa.
    Det minner meg om at nå må jeg få ordnet litt på trappa her.
    Men det rekker jeg ikke før etter helga.
    Ønsker deg en herlig helg på spa :)

    SvarSlett
  6. Takk for forståelse og gode ord, er enig med deg selv om jeg nok sliter mer ned dårlig samv overfor de mange jeg aldri rekker å besøke og kommentere hos... Klem

    SvarSlett
  7. HEI
    Nå ble jeg så glad :)Så flott at dere har det bra alle sammen! Skrev en laaang kommentar,men så tenkte jeg at det jeg har på hjertet kan sies med noen få ord.
    Jeg har blitt så glad i deg fordi du er et så vakkert menneske.
    Har hatt så mange fine stunder her hos deg på Balkebloggen :)
    Gjør det du føler for du gode Marianne :) som min mor sa til meg "bare du har det bra,ja da blir jeg glad"! Tenker på deg mange ganger, den godheten du har delt med så mange, bla. meg :) Du har "antenner" for dine medmennesker og jeg vet av erfaring at noen ganger kan det slite oss litt ut. For klart det at til tider blir det nok altfor mye å skulle rekke over alt og i tillegg skulle ha dårlig samvittighet for både det ene og det andre... Syns det har vært så fantastisk kjekt å "prate" med deg, men noen ganger har du kanskje bare lyst til å "slenge inn" et innlegg og så ferdig arbeid :)
    Gjør det, ingen blir lei/fornermet. Blogg om du lyster, og først og fremst for din egen del!!! Ta vare på deg du min skjønne venninne,og nå er det jo snart jul...hi,hi.
    Koselig er du :)
    Beste hilsen og gode tanker fra Britt u.blogg (som allikevel brukte mange ord,he,he)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps.trøtt i går jeg :) Så kjempe kjekt innlegg og koselig med bilder. Jammen har dere det flott på Balke. Og lillegutt som har begynt i barnehagen :) Kjekt at de er ilag da. Og du er stadig igang med nye prosjekter, og da er jo alt som det skal,hi,hi. Ønsker dere fine dager alle sammen.
      Klem fra Britt

      Slett
    2. Å kjære Britt, du er da verdens grommeste til å glede andre!! Takk og takk, håper du skjønner meg riktig, det er jo masse pluss som deg, da vet du:) er på jobb, men må dra hjem til gulla mine nå.....turbo:) Klem og god helg! malerjobben ferdig og alt bra?

      Slett
    3. :) Takk du godeste Marianne. Her fortsetter det i nye maleprosjekt og det er jo sånn at når man har kommet til en ende så er det på tide å begynne i den andre. Og høsten er jo innetid så da er det jo kjekt å gjøre det litt pent og trivelig.
      Dagene går sin gang her også :) Og så må jeg jo si at jeg er en person som "hjertet ofte liggere utenpå", blir så begeistret og glad i folk jeg. Tror jeg skjønner deg veldig godt. Noen ganger lurer jeg volsomt på hvorfor jeg feks.styerer med alle disse blomstene mine,blir altfor mange hvert år. Alle tingene jeg samler på og gleden ved å titte/handle noe fint. For mange år siden hadde vi brann i huset vårt og alle tingene våre var mer eller mindre ødelagt av sot. Naturlig nok ble det mye handling,bla. gikk mesteparten av lekene til eldstemann tapt. Han var ikke mer enn fem år, men jeg ble så flau og følte det litt ekkelt når han glad og fornøyd fortalte vennene sine hva vi hadde kjøpt...Men da sa min kjære nabo at slik måtte jeg ikke tenke for de var jo glad på våre vegne. Og det er jo slik jeg opplever det når jeg titter inn hos deg. Syns det er så kjekt og jeg gleder meg med deg og alt det kjekke du deler på bloggen din. Om vi noen ganger reflekterer over den materealistiske verden vi lever i, ja så er det vel bare sunt det også.
      Men hvis jeg skal være litt egoistisk, ja da håper jeg at jeg fortsatt får "ta del i, og titte inn her hos deg og finne mange nye innlegg. Bloggen din er så allsidig og det er en stor glede hver gang å titte inn hos deg. Og så til slutt vil jeg tipse deg om en annen kjempe skjønn og unik blogger. Villaveien 1 . Hun og er så utrolig skjønn, og der inne får du se litt av byen vår :)
      Ha det så fint da, og kos dere med dansekurs og små og store hverdagsgleder med barna. Og hvist du innimellom får litt skrive kløe og forteller lyst, ja da er jeg her helt klar, hi,hi.
      Klem fra Britt u. blogg

      Slett
    4. Stor klem fra ei som savner Britt u blogg:)

      Slett
  8. Så koselig å finne et innlegg fra deg igjen :)

    Gjør som du føler for!
    Men må si at jeg håper du ikke ikke forsvinner helt fra blogglandia :)
    Uansett; dårlig samvittighet trenger du ikke ha ♥

    God helg!

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Så koselig med et livstegn fra deg!!
    Håper du ikke forsvinner fra blogglandia. Uansett hva du bestemmer deg for må du i alle fall ikke ha dårlig samvittighet.
    Ønsker deg en riktig god natt, og en glad ny dag i morgen ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Hei kjøre fru Balke:) så trivelig med et innlegg på bloggen din. Savnet balkebloggen:)) Kommer fortsatt til å sjekke den innimellom. alltid koselig å lese fra Balke.
    God helg fru Balke. klemmer fra fru Båt

    SvarSlett
  11. Så koselig å se et innlegg fra deg igjen. Selv om jeg ikke så ofte legger igjen en kommentar, leser jeg alle innleggene dine. Jeg har savnet deg, men skjønner veldig godt at du har hatt en pause. Med så mange baller i lufta som du har, skal det litt til å blogge i tillegg, pluss de betenkeligheter du har ifht blogging.
    Uansett hvor veien din går videre, så vil jeg ønske deg lykke til og takke for alle de inlegg du har gledet oss lesere med hittil. Jeg håper selvfølgelig at du vil fortsette, men det må være av lyst, ikke av press/plikt.
    Så tilslutt, ha en super helg på Holmsbu spa. (som er "like borti" her. Bor i Sande.)

    SvarSlett
  12. Hei min venn.
    Skjønne deg godt, er i samme modus om dagen jeg å, det er liksom livet som tar en ,
    Det er så mye å disse tinga vi har betyr ikke så mye ,
    Det er så masse i livet som er mer spennende og meningsfylt,
    Blitt lite blogg meg å, men jeg kan liksom ikke helt forlate blogglandia, er jo så mange skjønne folk der,
    Tror nok alle har noe mer enn interiør i sitt liv, hadde vært interessant å høre om livet og hva som skjer .
    Hmmm ble en lang kommentar dette, ble engasjert nå,
    Ha en fin helg min venn.
    Klem fra Sylvia i tenke boksen

    SvarSlett
  13. Så hyggelig med Marianne-blogg igjen! Jeg har ventet i spenning og klikket innom av og til. Det eneste jeg venter i retur for at jeg har lest og oppdatert meg på ditt og datt - ....ingenting! Skriv om du vil - del om du vil - I`ll be there! Glad i deg! Hils gjengen til vi sees

    SvarSlett
  14. Hei på deg Marianne!!

    Så koselig og høre fra deg, og få en liten oppdatering om hverdagen og tankene dine ;))
    Har savnet deg i bloggverdenen!!!
    Og jeg håper virkelig ikke dette er det siste jeg hører fra deg!!! Synes du har det helt nydelig både inne og ute. Og jeg blir så inspiret!!!

    God helg til deg og dine, så håper jeg vi snart blogges igjen!!!

    varm god klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  15. Hei du :-) Forstår deg veldig godt ang blogging...er litt der selv.. men prøver å se på bloggingen som en avkobling..og det er litt det for det er som en egen verden..bloggverden :-) Kjempefin lampe og mange fine bilder fra ditt flotte hjem :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  16. Hei skjønne Marianne :)
    Har savnet deg ja, men skjønner godt også ღ
    Jeg elsker å titte innom alle de skjønne
    bloggene som er der ute, men ikke alltid jeg
    får tid til å legge igjen en kommentar...
    Har dårlig samvittighet for det, vet at jeg
    ikke skal ha det, men... slik er det bare.
    Kunne kanskje lagt igjen et lite hjerte (ღ)
    slik at man vet at man har vært innom å tittet
    - for det er jo koselig å se hvem som er innom,
    men det er jo ikke alltid nødvendig å skrive
    En skal jo blogge for å inspirere enten seg
    selv eller for andre ღ og fordi man har lyst :)
    Håper at du fortsetter da, for det er veldig
    koselig å titte inn her til deg, uansett om
    det er fra ditt vakre hjem eller dine herlige
    bilder fra turer og aktiviteter som dere gjør
    sammen ღ - så koselig å se... Uansett hva du
    gjør så håper jeg vi kanskje er å treffes på
    Facebook :) Ønsker deg en flott helg, og høst
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  17. Kjekt å se at du lever!! :)
    En blir ofte litt lei av blogging, og spes i tider da livet er litt vanskelig... alt blir så overfladisk.... jeg valgte å skrive om mine "problemer", som nå ikke er noe problem lenger... :) Du har eit nydelig hjem, og vi har alle stygge krinkelkroker :) ville vert ille om alt var perfekt... huffa meg!!

    Stor klem fra Diana... som har fått ny blogg, siden den forrige ble ødelagt!!

    Håper å høre fra deg igjenn... enten du vil skrive om deg, din familie eller hjemmet ditt... klems...

    SvarSlett
  18. Så koselig med et innlegg fra deg igjen!! Nydelige bilder du viser, og gode ord! Man skal ikke blogge hvis det tapper energi, men ikke føl at du MÅ rundt å kommentere hos folk! :-) Nyt helgen!! KLEM

    SvarSlett
  19. Hei!
    Du kan tro jeg kjente meg igjen i innlegget ditt! Jeg rekker bare ikke å kommentere så mye hos andre som jeg ønsker, og det oppleves frustrerende! Innleggene sluker all tid, all energi, og egentlig føler jeg at temaene er oppbrukt. Så man får noen tanker om å avvikle, og gjøre noe helt annet! Men så er det alt det positive som holder igjen. Men ingen til varer evig, veit du! Men hyggelig å se deg igjen, og at alt er bare bra på Balke gård! Ha en superflott søndag!

    Klem Cathrine :-))

    SvarSlett
  20. Hei Marianne!
    Jeg skjønner godt hva du mener med å bli blogglei, det er som du sier til tider energitappende - så, da jeg studerte ved siden av jobb i fjor høst så la jeg bloggen på hylla. Synes det er lettere med en hageblogg, for da viser jeg jo bare bilder av blomster - og de er jo fine i seg selv... hi hi.
    Har også blitt en stund mellom blogginnleggene nå også, siden vi er så ivrige på oppussingsfronten!

    Veldig koselig å se bilder hos deg - bare elsker den paviljongen din. Bordet og stolene var kjempefine - og så likte jeg den nye lampa di også!!!
    Om du (eller jeg :-) ) ikke blir å ferdes så mye i blogglandia, så håper jeg vi fremdeles treffes på fb!
    Ha en fin uke kjære du,
    klem fra malealven Lunalu

    SvarSlett
  21. Så kjekt med livstegn fra deg! Alltid så koselig å se flotte bilder fra Balkegården! Dere har det bare så nydelig! Og mange spennende prosjekter på gang også, leser jeg.

    Men du som jeg kjenner meg igjen i dine "bloggerbetraktninger". Blogging kan være altoppslukende dersom man ikke passer på. Den stjeler masse energi og ikke minst tid. For jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke svarer alle som kommenterer hos meg. Jeg har fått for meg at jeg må besvare alle hilsenene før jeg kan legge ut et nytt innlegg..
    Det er jo så mange kjekke blogger der ute, og ofte glemmer man både tid og sted når man besøker bloggene - så det å legge igjen en kommentar tilbake er ikke gjort i en fei. Plutselig er det ikke bare minuttene som går, men timene! Jeg som er så glad i håndarbeid og opp-pussingsprosjekter har nesten lagt det på hyllen for det er ikke nok tid til begge deler. Det blir jeg frustrert over. Og da blir det jo samtidig mindre å blogge om.... i alle fall de innleggene som er ment å inspirere.
    Det å inspirere andre og selv bli inspirert, gjør at jeg blogger. Ikke for å vise meg frem. Og slik oppfatter jeg deg også.
    Det er i alle fall både kjekt og inspirerende å følge bloggen din. Og dine spennende prosjekter hadde vært kjekt å få tatt del i:-)

    Har selv vært inne på tanken mange ganger å avslutte. Men så må jeg bare innrømme at det er kjekt med tilbakemeldinger, vennskap som blir knyttet via bloggingen, etc som gjør at det nesten blir litt vanskelig å kutte ut. Gjennom året føler jeg at det er nødvendig å ta noen bloggpauser på et par uker. Og da tar jeg meg helt fri - går ikke innom en gang. Det hjelper.

    At det er mange som setter pris på at du blogger, er lett å se av følgertallet ditt og kommentarene over her. Og jeg er imponert over at du får tid til det ved siden av en hel ungeflokk, lederstilling og et stort hus og hage.

    Uansett hva du måtte gjøre, ønsker jeg deg lykke til med avgjørelsen din!

    (Det ble en rotete kommentar, dette:-))

    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  22. Hei Marianne
    Endelig var du her igjen. Har savnet bloggingen din. Du har ihvertfall gitt meg masse inspirasjon og ideer. Skjønner om du blir litt lei blogging som selvfølgelig tar masse tid. Har tenkt ofte på, hvordan får du dette til du som er så travel i hverdagen. Du må være veldig flink til og organisere dagen din som klarer å få til så mye. Håper du vil komme tilbake igjen. Du har en superfin blogg.
    Mvh Hanne Ny

    SvarSlett
  23. Hei.
    Takk for kommentaren hos meg ifm nibutfordringen i oktober. Jeg synes det var kjempegøy å få en hilsen fra deg da vi er nesten naboer - bor i Elverum! I tillegg har jeg likt huset og stilen din siden jeg så det for første gang i et interiørblad for en stund siden. Artig at det er flere "lokale" her i bloglandia!

    SvarSlett
  24. Hei vennen min ♥♥ Har ikke sett dette innlegget fra deg...ååå det var så koselig å se deg her igjen! OG vet du hva.. Jeg skjønner deg.. Det finns så mye mer.. Jeg er også inne i en sånn fase.. Frem og tilbake om hva jeg skal gjøre iforhold til bloggen.. Som du sier og, så har bloggen gitt oss mye, men den er også energitappende også på mange måter.. Man higer hele tiden etter noe mer og noe nytt å vise.. Hva med å nyte det man allerede ha gjort istede for å tenke nytt hele tiden... Må jo ha noe nytt å vise på bloggen.. Blogglandia har så mange vakre og snille mennesker rundt om..sånne som deg og jeg vil savne deg om du bestemmer deg for å slutte helt ♥♥ Og så må jeg si at jeg ble super glad for å se at alt står bra til med dere alle på Balke ♥ God helg, søte ♥♥♥

    SvarSlett
  25. Tror nok det er mange som kjenner seg igjen i det du skriver, og for min del må jeg hele tiden forsøke å balansere tidsbruken på pc versus det som er mye viktigere; det virkelige livet. Men så lenge jeg føler at jeg har noe å blogge om, så tenker jeg at jeg gjør det først og fremst for at de som faktisk kjenner oss kan komme innom siden og se hva vi holder på med, så får jeg heller ta de ukjente besøkende med som et positivt biprodukt av å være "offentlig". Jeg håper som mange andre at du fortsetter for det er inspirerende lesing. Likevel skal det være lystbetont hele veien. Vi jenter er fryktelig flinke til å gi oss selv dårlig samvittighet for alt mulig, men en bevisst holdning til å KOSE seg med det en holder på med vil kanskje hjelpe. Jeg blogger fordi jeg liker å skrive, jobbe med bilder og fordi jeg syns det er en fin måte å holde folk oppdatert på. Det er et lite fristed fra hverdagen og så lenge jeg klarer å finne en balansegang som til en hver tid passer meg går det fint. Før fikk jeg dårlig samvittighet av å blogge for sjelden - den tanken har jeg lagt fullstendig bort og det gjør godt. :) Lykke til videre uansett hva du bestemmer deg for! :)

    SvarSlett
  26. Kjenner meg igjen ja :) Hadde bloggpause i sommer og det var godt!! Nå er bloggerlysten tilbake...selv om jeg ikke har noe nytt å vise frem!! Falt helt for lampen di da!! Perfekt farge!! Elsk!!!
    Nyt dagene og kom tilbake når DU vil og kommenter tilbake om du har LYST!!!
    klem Tove

    SvarSlett
  27. SAVNER DEG MARIANNE :)Klem fra Stine

    SvarSlett
  28. Hei! Har vært innom bloggen din mange ganger, du inspirerer meg mye :-)Nydelig sted du har, alt tar sin tid når du har et så stort sted å passe vet du... Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke får kommentert alle, tror de fleste skjønner den. Ha en strålende fredag og helg.

    SvarSlett
  29. Spørsmålene er mange; Er det snart jul i Mariannestua? Kan du danse? Har du elggevir i hagen? Blir det 4 X 24 småpakker på Balke i år?
    HAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOOOO.....;-)

    SvarSlett
  30. Men så kjekt da - med julereportasjen! Det bladet skal jeg i hvert fall kjøpe!!:-) De kommer - helt sikkert:-) Det blir nok hektisk i innspurten, men så blir du ferdig med pyntingen av hus og låve i god tid. Lykke, lykke til!!

    God klem og stort smilefjes fra Hjørdis

    SvarSlett
  31. Hei :)
    Tenker på deg i dag og tittet innom her hos deg-og fant koselig hilsen fra deg til meg :) Håper at dere har det godt på Balke og koser dere i førjulstiden.(Tenker det er travle dager med fire "små" :) Her har snøen lagt seg. Det er fint og kaldt og jule stemningen og små jule syssler sniker seg inn i heimen :) Når jeg ser på bildet av balkesjøen vedsiden av her, gleder jeg meg nok mest til sommeren, så nydelig bilde :)
    Sender deg og dine noen varme tanker i kulden og ønsker dere alle god jul :)
    Beste hilsen og god klem fra meg til deg.
    Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære Britt uten blogg:) Ja nå er det iv og røre i heimen, så koselig med juleferie på alle mann her. Huset er ferdig til jul, mangler kun selvhogd juletre som vi henter på søndag. Siden sist har mye skjedd, vi står på og har mye på gang.Boligpluss kom på besøk og det blir julereportasje herifra neste år. Nå skal vi se Reisen til julestjernen, håper du får en rikitg fin jul med alle dine, stor juleklem og alt godt for 2013!

      Slett
  32. Innom for å ønske deg godt nyttår! :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.