torsdag 10. september 2015

Konfirmasjon gutt

Jepp, til våren blir det ny konfirmasjon på Balke, da skal eldstegutten Henrik konfirmeres og a mor er igang;) i helga kom vi frem til hans ønsker for dagen, hehe, litt forskjell på jenta og gutten mtp sterke ønsker. 
Jeg skal finne rakved og sette på lys og blomster som dette. Hvite duket har vi.
Istedenfor lyslenker blir det hvite små kubbelys og telys.

Og så skal jeg sy og stryke tøyservietter. Når jeg ikke syr bunad skal jeg ta meg tid til det:)

Og så var det kaker... Vi er en kakefamilie, så Henrik vil ha marsipankake og orekake. I tillegg blir det flætgræt med vafler, pavlova og ostekake, og en morsom hovedkake. Amalie fikk veskekake med sminke;) Jeg tenker hobby og interesser...

Fant flere tips på Google...

Blir å velge en..

Fotball, data, spill, nugatti..:)
Artig å planlegge...
Synes de skal få bestemme meny selv om jeg synes ønsket hans er noe spesielt på en høytidsdag.... Tacobuffet....hjeelp...

Men da finner jo alle noe de liker..
Mange tips på nettet.
Og forretten blir som dette tror vi..men mye kan skje frem til mai, så vi får se hvor det ender..;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.