tirsdag 9. juni 2015

Topptur og jobbtur

En fiiin søndag med topptur nummer ti!
Gode turkamerater hadde jeg:)
Og turmat er viktig, ble pølser med lompe.
Og idag skjedde dette, jeg kjøpte fire sponplater... Og maling.. Fortsettelse følger, men jeg måtte ta dem med inn i garasjen da insekter ville klatre på platene. Fikk malt dem i fargen sand...
Og så kjørte jeg femti mil, hadde møte med ordfører, rådmann og trafikksikkerhetsutvalget på Tolga, tre mil fra Røros. Godt møte, fin gjeng. 
Men langt og lang dag, halv to kommer jeg hjem... Og nåde den som slenger noe sånt som: er dette noen tid å komme på når jeg ankommer kontoret halv ti i morgen, ehhhh idag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.