onsdag 24. juni 2015

Selger leilighet i Oslo

Jepp, da har jeg bestemt meg for å selge leiligheta på Torshov Sandaker. Brukte første feriedag til å ordne til fotograf og takstmann kom. Når jeg først har bestemt meg går det unna, på lørdag ligger den ute:)
Jeg har aldri bodd her selv, men leid den ut siden jeg kjøpte den i 2010. I en lunsjpause på jobben. Usett. Grefsenveien. 
Det er en ettroms på 27 netto, og med eget kjøkken. Kan gjøres om til toroms, flere har tatt bort veggen og fått åpen kjøkkenløsning også.
Det er en høy 1. etg uten innsyn, ut mot stille bakgård som er felles for sameiet der man kan grille eller feks sole seg (om det ikke regnet;))
Det er entre, bad med dusjkabinett, stue med soveplass og eget kjøkken. Spennende tider!

Her er den: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=61013331&area_to=40&is_new_property=false&ownership_type=3&sort=1&location=0.20061&ref=fas&searchclickthrough=true

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.