søndag 9. februar 2014

Snølykke

For en lykke å få det varmt i hytta etter å ha båret, frøset, måkt og lempet mat og drikke, ved og klær.
Vi har kost oss med spill, snølek og prat.  Fikk tatt endel bilder også..
 Henrik har vokst, blitt nesten like høy som meg...Men jeg vinner fortsatt over han i idiot og lyvern:)
Flinkere enn meg til å måke taket på hytta er han, fikk både lønn og cola..
Mest stas var det å kaste snø på mammaen som stod nede på bakkenivå:)
Jeg leste Karsten og Petra for de minste, vi så filmen og de elsker bøkene også.
Vi har god plass til store og små, disse Ekeskog-sofaene er gode å sove i også;)
Litt interiør, fikk ikke med musa som pilte mot meg i sofaen..;)
Lykter i gevir og alt som kan brukes til knagger...

En sofa uten puter er en død sofa, sa Halvor Bakke på tv her om dagen..Vel, vår lever;)
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Fantastisk vinterbilde med den klarblå himmelen og den snøkledde grana, snøen og den brune hytta. Så koselig å være på hytta.

    SvarSlett
  2. :-) så mange fine bilder!
    Så ut som en riktig så koselig hytte!
    Og jeg må si meg enig med Halvor Bakke ang. puter gitt :-)
    Har skikkelig putedilla, og hos meg finnes de i stort sett alle rom (bortsett fra wc da...) :-)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klemmer fra Gol.

    SvarSlett
  3. Ah! Så idyllisk og herlig dette var!

    Ha en fin, ny uke, Marianne!
    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.