mandag 24. februar 2014

Hverdagslykke

Å invitere hyggelige venninner på lillelørdagstreff er for meg glede..  Jeg elsker å stelle istand, dekke bord, kjøpe inn blomster, servietter og lys, planlegge meny..
Bordet er klart, og menyen blir kyllinggryte med chili, fløte, banan og bacon. Ris og salat, samt lykkebobler:)
Hit kommer sprudlende damer, og jeg gleder meg som en unge! Vinterferie står tur, og å starte med dette blir bra! Pavlova og kaffe, latter og skravlings er velkommen til Balke gård. Av og til må man bare ta initiativ og håpe det passer, og det gjorde det for alle denne gangen tross kort varsel. Og idag har jeg skiftet litt... Så telysene har blitt rosa og med plastkopp, bra man dekker tidlig slik at man kan endre;)
Grip dagen, nyt! Vårinspirert hilsen fra meg til deg:)

4 kommentarer:

  1. Hei! Nydelig dekket bord, veldig kult med hekladuk over hvit duk. Lykke til med selskapet. Hilsen Hege

    SvarSlett
  2. Nydelig bord!
    Kan tenke meg damene er fornøyd med å bli invitert :-)))
    God tirsdag!

    SvarSlett
  3. For et skjønt bord å få komme til!!!Har faktisk akkurat samme serviettene selv,jeg burde gjøre som deg og lett de frem og bedt til meg....men det blir visst bare med tanken!
    Enda.
    Tipper på kvelden ble en suksess?
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Koselig duket for venninnetreff. Tenker det ble en kjekk kveld. Det impulsive er oftest det artigste.
    Nydelig brud i innlegget under:)
    En London tur hørtes gøy ut.
    Og for et herlig 4-generasjonsbilde.
    Ønsker deg en flott vinterferie.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.