torsdag 23. mai 2013

Flom

Hei!  Du verden som det regner!!  Stakkars dem som er rammet av flommen, har så vondt av dem!  Heldigvis bor vi på en høyde, så her går det bra selv om Balkesjøen er høyere enn jeg noen gang har sett den slik at jeg kan sitte å dingle med bena utenfor verandaen på badehuset og få vann på tærne.. På jordet er det store dammer som jeg kan padle i, og på bildet under er jeg beredt til å komme meg trygt avgårde til Trygg Trafikks kontor på Hamar;)  Det er viktig å se muligheter, ikke bare begrensninger:) Ha en fin dag!
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Julie mente klassa kunne søke tilflukt her, hvis skolen ble oversvømt.. :P

    Er helt utrolig hvilke krefter det er i vannet. er glad bekken her går sålass langt nede at det skal mye til før den er over sine bredder

    SvarSlett
  2. geiter kan lånes vettu! :D De er gode på å rydde opp ;) Henter damene snart, må bare bli ferdig med disse eksamnene..

    hehe, sjefen i fjøset har flott navn ja :) Julie løser det meste hu.. Ingen fare omd et blir flom nei! Iver skulle ta med smågodt :P

    SvarSlett
  3. Hallo...
    Nei nå ble jeg først aldeles forskrekke!- og der etter lattermild :)
    Du er ikke sann! Riktig utrivelig med alt dette vannet som ødelegger så mye,og på så kort tid. Ble glad når jeg skjønte at dere ikke er rammet. De har nok vært kloke de som har annlagt balke sjøen i sinn tid,heldigvis for at dere har noen meter opp til badehuset!
    Gode tanker og smil sendes til den "tøffeste" gledesprederen på padletur...
    Beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  4. Herlig bilde! Godt å være beredt!;-)

    Så fint badehuset blir!! Gleder meg til å se flere bilder!:-)

    Ha en fortsatt fin kveld! Klem Nina

    SvarSlett
  5. Gjelder å være beredt :)

    Men nå satser vi vel på at de største vannmengdene er på retur.

    :) Inger

    SvarSlett
  6. You need to take part in a contest for one of the best blogs
    on the net. I will recommend this blog!

    Here is my website ... Air Max

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.