torsdag 7. mars 2013

Sveitserstil og utskjæringer

 Hei! Jeg prøver meg på et innlegg fra mobilen, spent på hvordan kvalitet og layout blir. Nå er det pause i samlingen i Oslo, og her har jeg sovet godt ( ikke sprinkelseng på Hotel Opera;) Og hjemme har jeg malt en ny skjenk til yttertøy.
Og så holder jeg på å planlegge et lite badehus ved Balkesjøen. Det skal bli et lite sveitserhus på 10 kvm, og skal ha elementer fra både hovedbygningen og førua. Jeg har tegnet og fått en til å skjære ut både mønepynt, hjørneknekter og rekkverksbord. Moro samarbeid! Legger ved noen bilder og tegning av toppen på badehuset før jeg må løpe inn og jobbe videre, ha en fin dag og takk for koselige velkommen tilbake-hilsner:) 
Liker så godt sveitserstilen!
Her er inngangspartiet på hovedhuset hvor vi bor.







H
Vennlig hilsen

4 kommentarer:

  1. det blir spennende å se :)

    Skjenken var jo kjempefint :)

    SvarSlett
  2. For et vakkert utsmykket hus! Tenk at hus kan bli så fine, utvendig! :) Misunner dere ikke malejobben der, forøvrig..det er en smule enklere hos oss, selv om vi har valgt å holde oss til nesten originale border og linjer :)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Kos med en god natt søvn tenker jeg :) Og så var det det med borte bra,men hjemme best-så fint hjemme hos dere. Elsker utskjeringene og gleder meg til å se det nye badehuset,du er bare så dyktig på å finne på kjekke ting! Lurt med det fine kles skapet i gangen. Utrolig hva noen strøk med maling gjør.
    Ønsker dere en god og trivelig helg på Balke.
    Beste hilsen og smil fra Britt

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.