onsdag 11. oktober 2017

Høsten..

Endelig er høsten her, og jeg sier hei etter en laaang pause:)  Det går i ett og prioriteringen var derfor enkel:)


Nå har vi late dager på hytta, både fjelluft, fargene nå på høsten og peiskos og lys gjør sitt til at jeg er glad i høstferien:)


For å prøve meg på interiørbloggmodusen igjen, har jeg lagt med noen bilder av badet i 1.etasjen.


 Her har vi ulike fliser på vegg, gulv og i dusjhjørnet noe som jeg synes gir fine kontraster. 
 Og med tømmervegger blir det litt av hvert.
 Vasken har steinplate, og med nedfelt vask er det greit å holde orden, selv om svart er mer upraktisk enn hvit.
Vennlig hilsen Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.