torsdag 27. august 2015

Putetrekk

Hei og god kveld, idag er vi ferdig med enda et foreldremøte:) Nå har vi unnagjort  barneskole og videregående, og øvelseskjøringsforeldremøte:) Dagene flyr og jeg overlever, men mye jobb, og nye rutiner krever sitt. Når man i tillegg tilbringer helga på fotballcup med eldstesønnen i Ålesund, blir det godt med helg... Vel, inatt drar jeg på Birkendugnad før fest med jobben, og på lørdag ankommer 20-25 ungdommer da Amalie skal ha sjeikefest med tapas og kaker,-dattera til mor si, sies det..
Men søndag skal jeg krype opp i sofaen og kose meg med blad og barn og de nye putetrekkene. Bort med sommer og frem med fløyel og mørkere putetrekk, en god familiesommer er over og jeg gleder meg til høstens gleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.