torsdag 7. mai 2015

Henrik 14 år

Og hurra for eldstegutten min! Browniesrøre er laget og lys er oppi, nå er gaver pakket inn og alt er klart for vekking på senga 0655 i morgen tidlig.
Det er utrolig vanskelig å få tatt bilde av en ungdom, alltid ei hånd foran kameralinsa. Så her fant jeg noen fine bilder fra barndommen, en med hans gode, nydelige fadder Maria fra Asker som alltid husker på hans bursdag! Og et under av første møte med morfaren, 17.mai da vi bodde på Eikhaugen i Drammen.
En god gutt som er sporty og lekselei, som er snill og irriterende storebror og lillebror. Som elsker ferier og godis, og som har en mamma som elsker han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.