søndag 26. april 2015

Utekjøkken blir til

Det var en gang et pumpehus, er bitte lite pumpehus.. Det stod ved dammen rød og hvit, og fyltes med redningsvester og litt skrot..
Men uten å fjerne noe pumpeutstyr så gikk det fint å lage et utekjøkken.. Vel, ute og ute.. Det står jo inne, men skal brukes når vi er ute.. Enten når vi er på brygga, sitter ved langbord ute eller i badehuset.. Og da er det fint å ha et sted å hakke opp grønnsaker til salat, lage saus, eller steke fløtegratinerte poteter eller varme litt på eplekaka.
Så med utstyr vi hadde: benkeplate, transerbord, eplekasse, noen krukker og en linvoksdukrest samt gasskomfyren jeg kjøpte til setra, så har det blitt et lite kjøkken:) laget av og med meg, på noen timer. Moro!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.