torsdag 30. oktober 2014

DEN følelsen - igjen..

Hei! Igår var det ny turbodag fra morgen til to i natt, så da en fersk hvetekringle lå og fristet i bilen og blodsukker og magesekken ropte... Ja, bildet taler vel for seg;) ups... Men alt ordnet seg meg kniv, latter og små stykker slik at det ble en smak til de fleste på GLATTA;)
På søndag skulle jeg i garasjen og tok min kjæres sko da telefonen ringte og jeg måtte levere en tilhengerdel på bensinstasjonen... Med 46 i sko troppa jeg inn til herlig latter fra jenta bak kassa og noen kunder... For selvsagt måtte jeg forklare at jeg brukte 38 til vanlig, typisk meg å ikke bare la det forbigå i stillhet:)
Men nå er det Trysil og møte med alle barnehagestyrerne før Elverum og foredrag for 10.klasse. Så drar Fredrik og jeg på hytta, hurra! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.