onsdag 24. april 2013

Badehusbyggingen er i gang...

Hei, kjære leser.
Må med glede fortelle at prosjekt badehus ved Balkesjøen er igang! Har gledet meg lenge til dette, og nå er grunnbjelkene på plass. Eidamor og jeg har vært på russetreff i Kongsvinger med jobben, og der kom jeg over en koselig butikk som hadde det jeg trengte til kjøkkenet i badehuset;) Ja, det er på 9 kvm, men likevel skal det bli en liten kjøkkenkrok. Jeg har snekret en liten kjøkkenbenk av gamle restpanelbiter (i ny bluse om du lurer;)) og med dagens kjøp: hylle med kroker, er alt klart til vaffeljern, kopper og fat:)

Det er så trøblete å laste opp bilder, så det får bli i morgen:) god natta fra meg til deg!

Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. God morgen :)
    Så bra,og så spennende. Kjempe kjekt å ha noe å glede seg over :)
    Våren er en fin tid ja.
    Så kos å høre fra deg igjen :)
    Beste ønsker og gode tanker fra meg til deg.
    Hilsen Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia, nå MÅ jeg få lagt inn noen bilder altså, dette er for dårlig:) Håper du har det bra, steller vel i hagen du som er så flink til det! Fortsatt uten blogg?;)) Klem, M

      Slett
    2. Neimen hei :)
      Så kos å "se" deg. Ja,tiden flyr. Forhåpentlig har du det fint og er travelt opptatt med ditt. Er så gøy å få lov å ta del i dine små og store prosjekter,skjønner godt at døgnet ofte har for få timer :)Håper at du har mye kos på gang og at du har det bra,tross sorgen som kom så brått og meningsløst. Jeg har fortsatt bildet av deg og din far på netthinnen,et fint bilde var det :) så vondt å miste de kjæreste man har.
      Og ja, her er det endelig vår :) Har lurt litt på denne hage hobbyen min, masse styr og sesongen er så kort. Men jeg koser meg :)
      Tusen takk for koselig hilsen,så kjekt.
      Gode tanker og smil
      fra Britt-ja,uten blogg :)

      Slett
  2. Gleder meg til å se bilder av prosjektet deres :) Din blogg og dine bilder er virkelig inspirasjon! Ønsker dere fine vårdager :) Hilsen Anita

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ så spennende da, MArianne :)
    Gleder meg til å se.. dere er så flinke :)

    SvarSlett
  4. Du er så handy altså! Gleder meg til å se :) Jeg må øve meg mer med drillen..

    Vi er nok ikke i utakt, aleksander har ikke vært i barnehageb hele uka.. :P Fikk jo tur til sjukehuset søndag natt, med blålys og hele pakka.. :/ Falsk krupp, og han hadde nesten ikke pust stakkars :( Og så ble han skikkelig forkjøla etterpå, og så er det jo planleggingsdager.. så da gikk den uka :P

    stolene var jo helt knall!! Jeg stod og voktet over de som en hauk.. hehe. kjell arne sto bare oppgitt og så på meg, for jeg hadde jo løpt avgårde med bilnøkkelen... men tror du jeg hadde tenkt å GÅ fra de stolene for å gi han nøkkelen?? Hehe

    SvarSlett
  5. Hei Marianne!
    Dette høres kjempespennende ut! Gleder meg til å se bilder!
    You sweet handygirl!!!

    SvarSlett
  6. A motivating discussion is worth comment. I do think that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo
    matter but usually folks don't speak about such topics. To the next! Many thanks!!

    Feel free to surf to my blog :: Air Jordan Femme

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.